Ostoskori on tyhjä.
Usein kysytyt kysymykset
K: Missä voin esittää kysymyksiä tuotteista ja palveluista?
V: Voit jättää meille ääniviestin soittamalla numeroon +358-75-326-5435 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen info@primdog.fi. Vastaamme kaikkiin asiakaskyselyihin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin.
K: Mitä maksutapoja hyväksytte?
V: Hyväksymme maksut PayPalilla, Visalla, MasterCardilla ja American Expressillä.
K: Miten teen maksun?
V: Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Tarkista ostoskorisi sisältö ennen siirtymistä seuraavaan vaiheeseen. Täytä vaaditut tiedot, jotta voimme toimittaa tilauksesi sinulle. Valitse maksutapa, syötä maksutiedot ja vahvista ostos. Saat automaattisen sähköpostivahvistuksen tilauksestasi, joka sisältää olennaiset tiedot. Säilytä tämä sähköposti tulevaa tarvetta varten, kunnes pakettisi saapuu.
K: Miksi maksuni hylätään?
V: Jos maksusi hylätään jatkuvasti, varmista, että syötit maksutietosi oikein korttisi tiedoista. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä maksukorttisi myöntäneeseen pankkiin selvittääksesi hylkäyksen syyn.
K: Kuinka kauan tilauksen käsittely kestää?
V: Tilauksesi käsitellään ja lähetetään 2–3 arkipäivän kuluessa.
K: Miten voin muuttaa tekemääni tilausta?
V: Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä heti, kun huomaat virheen tekemässäsi tilauksessa. Toimitusosoitteen, nimen tai muiden vielä lähettämättömän tilauksen tietojen muuttaminen on ilmaista. Muutoksista, jotka tehdään lähetyksen jälkeen, saatetaan periä maksu.
K: Milloin saan tilaukseni?
V: Tilaukset ovat yhtä ainutlaatuisia kuin nelijalkaiset ystävämme. Eri tilausten käsittelyaika vaihtelee, ja toimitusaika riippuu pitkälti sijainnistasi. Lisätietoja löydät Toimitusehdoistamme.
K: Voinko peruuttaa tilaukseni?
V: Kyllä, voit peruuttaa tilauksesi 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä.
K: Miten voin seurata tilaustani?
V: Syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi Tilauksen seuranta -sivullamme nähdäksesi pakettisi tämänhetkisen tilan.
K: Mitä toimitustapoja tarjoatte?
V: Tarjoamme ilmaisen toimituksen maailmanlaajuisesti kaikille tilauksille tavallisella postipalvelulla. Lisätietoja toimitustavoista löydät täältä.
K: Mistä lähetätte tilaukset?
V: Täyttökeskuksemme sijaitsevat Yhdysvalloissa ja Kiinassa.
K: Mitä teen, jos paketin sisältämät tuotteet ovat vahingoittuneet?
V: Pyydämme ilmoittamaan vahingoittuneista tai viallisista tuotteista viimeistään 5 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Liitä mukaan kuva, joka selvästi näyttää vahingot tai viat. Kuvaile vahingot ja lähetä kuva(t) sekä kuvaus osoitteeseen info@primdog.fi. Tarkastelemme tapauksen ja lähetämme tilauksesi uudelleen tai hyvityksen. Vahingoittuneita tuotteita ei tarvitse palauttaa.
K: Pakettini on kadonnut. Mitä teen?
V: Ensin sinun tulee varmistaa, että pakettisi on todella kadonnut. Tilaus katsotaan kadonneeksi, jos:
- Toimituksen vahvistamisesta on kulunut yli 60 päivää;
- Paketti sisälsi vain osan tilatuista tuotteista;
- Tilauksesi tila on ”toimittamatta”;
- Tilauksesi tila on ”toimitettu”, mutta et ole koskaan vastaanottanut pakettia.
Mikäli jokin yllä olevista tilanteista toteutuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilausnumerosi, päivämäärän ja tapahtuman kuvauksen kanssa. Huomioithan, että kaikki kadonneet tilaukset hyvitetään kokonaisuudessaan.
Tilauksesi ei ole kadonnut seuraavissa tapauksissa:
- Se on toimitettu väärään osoitteeseen; tällöin se palautetaan PrimDogille ja lähetetään uudelleen sinulle (virheen aiheuttaja vastaa toimituskuluista).
- Tilauksesi on tullissa; sinun tulee maksaa tulliselvitysmaksut tulliviranomaisille saadaksesi pakettisi. Emme voi nopeuttaa tulliselvitystä tai helpottaa maksujen suorittamista.
K: Entä jos tilaukseni on varastettu?
V: Jos epäilet, että pakettisi on varastettu (esimerkiksi, jos tilauksesi tila on ”Toimitettu”, mutta et ole saanut sitä), sinun tulee odottaa 5 päivää. Tänä aikana tilan voi muuttua tai väärin toimitettu paketti voidaan palauttaa lähettäjälle.
Jos näin ei tapahdu, sinun tulee tehdä poliisille rikosilmoitus 5 päivän kuluessa tilan päivityksestä. Lähetä meille kopio poliisiraportista ja sille annettu numero, jotta voimme käsitellä tapauksen. Väärien ilmoitusten tekemisellä on oikeudellisia seuraamuksia.
Käyttämällä primdog.fi-sivustoa, tekemällä ostoksia tai käyttämällä sen osia hyväksyt kaikki tällä FAQ-sivulla esitetyt tiedot sekä käytäntömme.