Ostoskori on tyhjä.
Palautus- ja hyvityskäytäntö
Tilauksen peruutus
Tarjoamme välittömän tilauksen peruutuksen enintään 24 tunnin ajan ostopäivästä – joten jos muutat mieltäsi tuona aikana – lähetäthän sähköpostia osoitteeseen info@primdog.fi ilmoittaen tilausnumerosi, niin perumme tilauksen ja hyvitymme sinulle täysimääräisesti heti, kun saamme pyyntösi. 24 tunnin jälkeen peruutukset eivät enää ole mahdollisia, koska tilauksesi on jo lähetetty täyttökeskukseemme.
Palautukset
Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, sinulla on oikeus palauttaa tuote(t) 30 päivän kuluessa toimituksesta. Voit avata paketin ja tarkistaa sisällön. Hyväksymme kuitenkin vain täysin käyttämättömien tuotteiden palautukset uudessa kunnossa, mukaan lukien kaikki alkuperäispakkaukset. Ota meihin yhteyttä ennen kuin lähetät tuotteet takaisin. primdog.fi ei ole vastuussa ilman hyväksyntää lähetetyistä palautuksista. Jatkaaksesi palautuspyyntöä, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@primdog.fi tilausnumerosi ja palautettavien tuotteiden tiedot.
Kaikki palautukset tulee liittää alkuperäinen lasku tai muistiinpano, jossa on koko nimesi, tilauksessa antamasi sähköpostiosoite ja tilausnumero.
Jos havaitsemme, että tuote ei ole palautettu meille täysin alkuperäisessä kunnossa, pidätämme oikeuden evätä hyvityksen tuotteesta tai vahingon arvo vähennetään hyvityssummasta.
Palautukset tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen:
ALEH HALUBOVICH 54-062, Puola, Wroclaw, Lubomierska-katu 10/2.
ÄLÄ lähetä ostostasi takaisin valmistajalle.
Huomioithan, että olet vastuussa palautuskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta.
Kaikki palautukset tulee lähettää seurattavalla toimitustavalla. Turvallisuutesi vuoksi varmista, että toimitat meille palautuksen seurantakoodin ja säilytät lähetyksen todisteen. primdog.fi ei ole vastuussa kadonneista palautuspaketeista ilman seurantakoodia.
Kun vastaanotamme tuotteesi, palautettujen tuotteiden kokonaisarvo hyvitetään alkuperäiselle maksutavalle. Hyvityksen näkymiseen tilillä voi kulua jopa 14 arkipäivää. Hyvitystä ei suoriteta ennen kuin tavarat on vastaanotettu ja tarkastettu.
Vaurioituneet/vikaiset tuotteet
Tilauksen vastaanottamisen yhteydessä sinun tulee tarkistaa kaikki tuotteet varmistaaksesi, että ne ovat hyvässä kunnossa. Jos vastaanottamasi tuote vaikuttaa vaurioituneelta tai vialliselta, lähetä meille sähköpostia 5 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Liitä mukaan kuva tai video tuotteesta, jossa vaurio tai virhe näkyy selvästi. Kuvaile lyhyesti vaurio ja lähetä kuva(t) sekä kuvaus tilausnumerosi kanssa osoitteeseen info@primdog.fi.
Käsittelemme tapauksen ja järjestämme korvaavan tuotteen tai hyvityksen. Valitus ei ole voimassa, jos emme löydä tuotteesta vikaa tai jos asiakas on aiheuttanut vahingon itse, kuten normaalin kulumisen tai käsittelyvirheen seurauksena.
Takuu
Takuu koskee vain harvinaisia tapauksia, joissa on valmistusvirhe. Se ei kata normaalia kulumista, onnettomuudesta, väärinkäytöstä tai huolimattomuudesta johtuvia vaurioita.
Vaihdot
Valitettavasti emme tällä hetkellä tarjoa tuotteiden vaihtomahdollisuutta. Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos haluat vaihtaa tuotteen eri väriin tai kokoon, käsittelemme sen palautuksena. Jos jokin ei onnistunut, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@primdog.fi lisäavun saamiseksi.