Ostoskori on tyhjä.
Toimitusehdot
Kiitos, että vierailit ja teit ostoksia primdog.fi-sivustolla. Seuraavat ehdot muodostavat toimitusehtomme.
Käsittelyaika
Kaikki tilaukset käsitellään 2–3 arkipäivän kuluessa. Tilauksia ei lähetetä eikä toimiteta viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.
Jos tilauksia on poikkeuksellisen paljon, toimitukset saattavat viivästyä muutamalla päivällä. Ole hyvä ja varaudu pidempään toimitusaikaan. Mikäli tilauksesi toimituksessa on merkittävä viivästys, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
Toimituskäytäntö
PrimDog tarjoaa ilmaisen toimituksen kaikille asiakastilauksille. Käytämme useita jakelupisteitä Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Euroopassa ja Kiinassa (PRC) varmistaaksemme lyhimmän mahdollisen toimitusajan. Arvioitu toimitusaika on 3–10 päivää.
Toimitamme tilaukset lähimmästä varastosta. Jos tuotetta ei ole varastossa Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa tai EU:ssa, se toimitetaan varastostamme Kiinasta, mikä voi pidentää toimitusaikaa.
Huomioithan, että toimitusaika saattaa viivästyä punaisina päivinä ja pyhäpäivinä postipalveluiden ruuhkien vuoksi.
Toimitusvahvistus ja tilauksen seuranta
Saat toimitusvahvistussähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty, ja siinä on seurantanumerosi. Seurantanumero aktivoituu 48 tunnin kuluessa. Voit myös seurata pakettisi sijaintia Seuraa tilaustasi -sivulla.
Tullimaksut, verot ja maksut
Olemme iloisia voidessamme tarjota ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille. Asiakkaiden ei tarvitse maksaa toimituskuluja, tullimaksuja, veroja tai lisämaksuja määränpäästä riippumatta. Kaikki toimitukseen liittyvät kustannukset, mukaan lukien kansainvälinen toimitus ja tuontimaksut, katetaan kokonaan yrityksemme toimesta.
Vahingot
Jos vastaanotit tilauksesi vahingoittuneena tai viallisina tuotteina, ota meihin yhteyttä viimeistään 5 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Liitä mukaan kuva, jossa vahingot tai viat näkyvät selvästi. Kuvaile vahingot ja lähetä kuvaus sekä valokuvat osoitteeseen info@primdog.fi. Tutkimme tapauksen ja lähetämme korvaavan tuotteen tai palautamme maksun. Säilytä kaikki pakkausmateriaalit ja vahingoittuneet tuotteet ennen reklamaation tekemistä.
Kadonneet paketit
Haluamme korostaa, että kadonneet paketit ovat erittäin harvinaisia tapauksia yrityksessämme. Olemme kokeneet vain muutaman kadonneen tilauksen koko menestyksekkään toimintamme aikana.
Tilauksen katsotaan kadonneeksi, jos sen toimitus viivästyy 60 päivää. Kaikki ”kadonneet tilaukset” hyvitetään kokonaisuudessaan. Katso lisäohjeet tapauksen ilmoittamiseen ja hyvityksen saamiseen Palautus- ja hyvityskäytännöstämme.
Palautuskäytäntö
Palautus- ja hyvityskäytäntömme tarjoaa yksityiskohtaiset tiedot tilauksen palautusvaihtoehdoista ja -menettelyistä. Lisätietoja löydät täältä: Palautus- ja hyvityskäytäntö.